close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מהפכת החשמל של אלקטרה פאוור: הכירו את אלקטרה חשמל

מערכת שורשכג תמוז, תשפד29/07/2024

רפורמת החשמל, נועדה ליצור תחרות ולפתוח את מקטע אספקת החשמל בארץ לשוק החופשי, ובכך לאפשר לצרכנים הביתיים להנות ממחירים אטרקטיביים והנחות בחשבונות החשמל

תגיות:
אלקטרה פאוור חשמל
צילום: freepik

בשנים האחרונות, צצו להן לא מעט ספקיות חשמל אלטרנטיביות אשר מציעות מסלולים שונים ואטרקטיביים לאספקת חשמל. בין הספקיות השונות, נמצאת לה חברת אלקטרה חשמל, או בשמה הראשי "אלקטרה פאוור", אשר מציעה גם היא מספר מסלולים נוחים לכל מי שמתחבר לשירותיה, שיכולים להגיע עד ל-20% הנחה על צריכת החשמל. אז איך כל זה בכלל מתאפשר, אילו מסלולים תוכלו למצוא אצל ספקית החשמל המדוברת ואיך אפשר לקבל ממנה חשמל? על כל זאת נדבר היום.

אלקטרה פאוור חשמל
צילום: freepik
קדימה, בואו נצא לדרך!

הרפורמה שחישמלה את הקלפים
הגורם הראשי להופעתן של ספקיות החשמל החדשות, למי מכם שלא בקיא בנושא, הינו רפורמת החשמל. מדובר ברפורמה שיצאה בשנת 2018, ומטרתה בין היתר הייתה לשבור את מונופול חברת החשמל בכל הקשור לאספקת חשמל בארץ.

תחום החשמל במדינה מתחלק באופן כללי ל-3 מקטעים, אשר לאור הרפורמה המדוברת התחלקו לידיים שונות:
כל זה כמובן, ובפרט רפורמת החשמל, נועדו ליצור תחרות ולפתוח את מקטע אספקת החשמל בארץ לשוק החופשי, ובכך לאפשר לצרכנים הביתיים להנות ממחירים אטרקטיביים והנחות בחשבונות החשמל.

בואו נדבר על אלקטרה פאוור
אחת מספקיות החשמל החדשות אותן ניתן לראות כיום, הינה חברת "אלקטרה פאוור". אלקטרה חשמל, לשעבר סופרגז חשמל, נכנסה לשוק האספקה כחלק מרפורמת החשמל, ובשנה שעברה רכשה מיצרנית החשמל "אנרג'יקס", חשמל ירוק בעלות של כ-500 מיליון ש"ח. מעצם היותה שייכת לחברה המתמחה בשירותי גז (סופרגז), אלקטרה חשמל מספקת ללקוחותיה הן מסלולי הנחה בתחום החשמל בלבד כפי שנראה ממש עוד מעט, אך יחד עם זאת גם מסלולים ייחודיים משולבי גז ואנרגיה.

על המסלולים, ההטבות וההנחות שמציעה אלקטרה חשמל ללקוחותיה
כמו כל ספקית חשמל חדשה שהצטרפה לשוק, גם אלקטרה פאוור מציעה מספר מסלולי הנחה ייחודיים עבור לקוחותיה, אשר הופכים את צריכת החשמל לזולה ואטרקטיבית יותר. אם כן, אלו הם 3 המסלולים שתוכלו למצוא אצל אלקטרה פאוור, אשר נבדלים זה מזה בעיקר בשעות צריכת החשמל:

נוסף על כל אלו, חברת אלקטרה פאוור מציעה מסלול נוסף, הנותן 120 ש"ח הנחה בשנה בחשבון הגז, עבור לקוחות גז קיימים וכן למצטרפים חדשים, כחלק ממסלול משולב גז וחשמל.

איפה נרשמים? כך תוכלו להנות גם אתם משירותיה של אלקטרה חשמל
אז אם גם אתם מעוניינים להצטרף לשירותיה של אלקטרה חשמל תוכלו לעשות זאת באמצעות אתר חשמלית. אם עד כה הייתם יכולים לעשות זאת רק בעזרת מונה חשמל חכם, אשר מותקן מטעם חברת החשמל ומאפשר יכולות רבות שלא קיימות למונה הרגיל, לרבות שליטה וניטור על המונה מרחוק. אך אל דאגה, החל מיוני 2024, תוכלו להצטרף לאספקת החשמל המדוברת גם אם אין ברשותכם את המונה החכם, אלא רק המונה הרגיל.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה